Thursday, December 4, 2008

Happy Belated Birthday Abah!

Haloo...

Pagi td dapat morning call from abah..huhuh..


since aku ni 'anak bertuah'sgt kan, tak psl2 dpt reminder from mak about abah's birthday yesterday!!!huhuhuh..Ya Allah Ya Tuhan ku...sesungguhnya aku mmg tak sengaja lupa birthday abah..mesti kecik hati dia..tp aku btol2 tak ingat..btol la kata nine kepala aku penuh semut!huhuhhu...adeiii...aku dh mereng ni!help me!gilos rasa bersalah!
abah i'm so sorry!bukan sengaja tak mau wish..tp btol2 terlupa!Abah, ampunkan anakmu yg blurrr ni!

Back to the topic;

Below pic is my abah with my nephew,Aiman (sorry,ni je gambar yg ada dlm simpanan kat opis ni) huhuh

About my Abah yg semua patut tahu

- nama abah Abu Bakar tp semua adik beradik n kwn2 dia pggl nama Chik

-anak sulung dr 6 adik beradik dan di gelar Pak Chaq oleh anak2 sedara dia

-ada 4 org anak-3 lelaki(Abg E,Abg Wan n Apy) n 1 org perempuan(aku la tu!)hahah..

-bekas anggota Polis dgn pangkat Sub-Inspector

-muka nmpk garang tp sbnrnya tak garang pun

-suka makan dan belanja anak2 dia makan makanan yg best!

-suka masak dan pandai masak.masakan dia yg paling sedap adalah nasi tomato dan lauk..

-org bleh kenal aku sbg anak abah sbb org ckp muka kami serupa..hihihi

-tak penah tak bagi apa yg aku mintak..jarang sgt permintaan aku ditolak..hahaha..suke!

-berbanding mak, abah mempunyai naluri yg kuat trhadap aku..dia bleh tahu time aku sakit ,time aku takde duit,time aku tak happy selalunya dia dpt detect dulu

-abah suka sgt tgk bola..sggup sakit2 pun gi tgk bola kat Stadium Darulaman tu..faveret team dia of course la team hijau kuning,Kedah..sports lain yg dia suka adalah tenis,badminton dan sepak takraw

-abah suka menyanyi..sama la mcm mak,Abg E,Apy n aku!suara dia bleh tahan sedap..

-Perfume Crazee!lagi byk koleksi perfume abah dr aku..huhuhu

-mata abah kaler biru tau...serius tak tipu..tp yg malang nya takde sorang pun anak dia mata kaler biru..hahaha

-funny,cool,smart n sporting..paling penting tak penah paksa anak2 ikut kehendak dia..

-jgn bagi dia marah sbb klu dia marah aku pun kecut!

-penyayang,baik hati,pelawak,peramah,berani dan my faveret hero forever!

Kat sini, I would like to wish my Abah=> a very HAPPY BIRTHDAY!!!dgn 10 harapan spt dibwh;

1) Emy harap abah panjang umur!

2)Emy harap abah sentiasa Happy dan rasa muda!hihihi

3)Emy harap abah sihat selalu..jgn lupa mkn ubat yg doktor bg tau

4)Emy harap abah tak masuk hospital lg..emy sian kat mak sbb kena jaga mak ngan abg wan sorang2..

5)Emy harap abah sentiasa sayangkan kami adik beradik

6)Emy harap abah sentiasa sayangkan mak selalu dan bahagia selalu dgn isteri abah yg best tu!

7)Emy harap abah jaga kesihatan

8)Emy harap abah murah rezeki

9)Emy harap abah bwk motor elok2..jgn accident n jatuh motor lg!buat emy risau je

10)Lastly,Emy harap Abah maafkan emy sbb lupa birthday abah semalam...huhuh..ampun!

Nota Kaki Ku : Aku perlu rehat..aku dh stress sgt kat opis ni! satu bom dh meletup kat opis td...i'm sorry pada yg kena..aku tak sengaja...

No comments:

Post a Comment