Thursday, January 15, 2009

2 Bulan Lagi!

Tanggal 14 Januari 2009...

hanya tinggal 2 bulan lg utk majlis besar aku..

mcm ada rama2 besar berlari2 dlm perut aku..

tolonglah hentikan perasaan ni...

aku rimas la..aku mahu bernafas normal skrg...

betul kata org..aku ni ada penyakit 'terlalu risau' dan 'terlalu fikir'..tp kan sapa lg nk risau klu bukan aku...

hope semua berjalan lancar bulan 3 nti...Amin

tolonggggg...dlm masa 2 bulan lg aku dh jadi PUAN..

dah takde gelaran CIK lg dh..huhuh..(tak aci btol..lelaki still tak ubah gelaran wlupun dh kawin..haiishh)

ok lah,aku nk stop merapu...

aku nk fokus kira budget kawin jap..:p

till then..

Nota Kaki Ku : Aku merajuk sbb ada org tak wish n tak beli hadiah!

2 comments:

  1. wahh nak kahwin dah ker? wah wah wah.. seronoklah, buat per nak dirisaukan.. yang salam dengan kadi - si lelaki.. patut dia lah yang gemuruh.. good luck!

    ReplyDelete
  2. cmtu la nmpknya..nk kawin lg sebulan lebih je..wlupun lelaki yg nk salam tok kadi tu yg dok menunggu kat tepi ni boleh tahan nervous nya jgk..hahahaha..btw,doakan yg terbaik k!

    ReplyDelete