Wednesday, November 5, 2008

Caras-Mancaras!

Off topic jap bout Warna-Warni Aidilfitri td..

this morning aku dapat satu citer baekk punya...well,taktau nk ckp pe..geram pun ada..marah pun ada..kelakar pun ada..hmmmm..it is about one group of people yg sentiasa feeling insecured dgn kitorg...i dont want to mention who are kitorg and also who are the group of people..but what i want to say here, u all are such an idiot!!!
tak habih2 nk dengki..apesal hah!!!hmmm tak paham aku! aku tau la kitorg ni lg best,lg happening,lg cantik,lg class (Diva la katakan..hihihhi) and mcm2 lg la yg best..tp tak yah aaa nk dengki2..tak syiok la beb..ke mmg dh hobi korang bab mendengki n mencaras org lain punya aktiviti ni...please laa..be profesional!
fyi,kitorg tak penah pun nk dengki ngan korang..korang nk buat pe kitorg tak penah heran pun..kitorg tak penah kisah,,tp aku pelik nape korang mesti trhegeh2 sgt nk amik port psl aktiviti kitorg..mmg aku tak paham! ish2...
btw,korang ingat org tu LAKI korang ke???sesuka hati korang jek nk control2 hidup dia..kata no personal feeling..citt podah!!percaya sgt la aku..huhuhu..well,bwk2 la bertaubat..org tu pun takde nya nak kat korang..
well,sebut psl org tu aku ada kata2 skit nk bg kat ko! To org tu-i'm so sick of u!lantak ko la nk jd apa..teruskan with ur ego and stupidity!you're so weak but tried to look so strong!believe me that you won't go anywhere with that kind of attitude.. i'm off!

to kwn2 kesayanganku..mungkin ada hikmah disebaliknya!!!teruskan bersabar!Love u all!

*what goes around comes around right?..just wait for the DUNIA punishment!Wallahualam..AMIN

Nota Kaki Ku : Citer di atas mmg ada kena mengena dg org yg masih hidup! Segala kesulitan mmg tidak dikesali..(evil punya statement ni!)

2 comments:

  1. wah3.. bengang nampakkk... jom kita bengang sama2.. kehekhkehe... xpe jgn dlayan org b0d0h mcm tu.. mrk tu ingat.. dgn cara mcm tu mrk dpt apa yg mrk nak??? no way lah...

    walaupun alasannya lebih dr seribu (seribu??? ahakz!!) kita tunggu n lihat.. kt pasti akan lihat.. kahakhakha...

    sori emy.. rmh akak dah kena kuncilah.. ;p

    ReplyDelete
  2. Wahhh ini giler punye marah Emy..

    Aku yg tahu cerita first hand belum buat statement lagi..hahahahaha..

    Ala Emy dah nature diaorg macam tu, nak buat macam mane kan..hihi..

    Biarkan mereka..

    Sampai bile pun diaorg boleh mencaras nie emy..

    Lagipun kan, tak payah kot nak caras2 nie sbbnye kite ade S, R and semestinya N yg lagi best!exulam

    ReplyDelete