Thursday, November 27, 2008

Letih Tahap Gaban and Oltromen!

Hey All,

Halooo...gila lama tak masuk sini..btw,byk citer nk story..tp disebabkan keletihan and kebusy'an thp melampau aku pendamkan je hasrat ni..hahahah...

sbnrnya aku rasa letih sgt skrg ni..mental block beb! celaru n keliru..wah!takde la..mungkin terlalu fokus pada keja n preparation utk kawin kot..mcm2 bendasing yg ada dlm kepala hotak aku yg penuh dgn semut ni(menurut kata sorang kwn aku yg poyos kepala aku ni penuh dgn semut...tak semenggah sgguh dia!hihi)...

well, aku rasa SGT penat la..rasa nk mintak cuti smggu n then gi holiday kat mana2..tp kan mana plak nk cekau duit gi holiday ni...hahaha...nasib ko la emy!

hmmm...tiba2 termasuk plak idea nk gi Genting Highland..hahaha..anyone nk join me?jom la..jom la..bleh jerit2 masa naik Roller Coaster!pi PD pun ok gak kan..ada sapa nk ikut aku gi PD???seriously I NEED A BREAK! and I really need it!huhuhu...

k lah..till we meet again!

Nota Kaki Ku : Gaban ngan Oltromen takde kena mengena dlm ini cerita..saja tmbh buat penyedap tajuk cerita..:p

No comments:

Post a Comment