Monday, February 16, 2009

Butterfly!

Tolong saya!

saya tgh tergilakan lagu nyanyian Melly Feat Andhika Pratama (anak ikan terbaru!hahaha)

saya tiba2 bersemangat utk google mengenai lagu ni(tak penah2..hihihi)...fyi,lagu ni merupakan lagu utk OST filem Butterfly yg juga lakonan Andikha..klu tanya saya pasal filem ni haram saya tak tahu sbb saya pon jumpa lagu ni kat Youtube..dgr skali terus sangkut ni..kiranya jatuh cinta pandang pertama la..

yg saya tahu saya akan cuba cari vcd filem citer ni..well,mak ikan mesti kena tgk anak ikan dia berlakon..hahaha..gilos!well,filem ni keluar tahun 2007..maknanya dh 2 tahun ni..sapa2 yg nak pegi Indonesia tu boleh tolong ngak?belikan saya filem ini sbg buah tangan yaa..:p

well,kepada sesiapa yg nk layan lagu ni sama2 dgn saya sila la masuk di sini:

http://www.youtube.com/watch?v=bKzXPIqrx6k

No comments:

Post a Comment