Tuesday, February 17, 2009

Happy Birthday Zeti!

Motif letak gambar ni sbb colour dia sgt cool!(boleh?)

-cik zeti adalah gadis yg berdiri 3 dari kiri

To my beloved Miss President,

I would like to wish you a very Happy 26th Birthday!(perlu mentioned ke ni?):p

Dengan ucapan seperti berikut;

-semoga dpt bertemu jodoh di kenduri kawin aku!hahaha

-semoga sentiasa gembira disamping family n kawan2

-semoga panjang umur dan murah rezeki

-May Allah Blessed you!

Lastly, Keep Rockin Babe!

Nota Kaki Ku : Zeti,sila claim hadiah dr boss!hihihihi



2 comments:

  1. Oh Thank you Ms VP..

    Aku suka ucapan pertama kau..hahaha..i'll make an effort to look very nice that day..hahahah

    Aku ingat aku nak claim gak..tapi dia ada bagi lagu..hahhaha..

    lagu yg dia selalu nyanyi..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...ok la tu dr takde...

    aku harap ko jumpa org2 hensem masa kenduri aku nti...aku takde chance dh!huhuhu

    ReplyDelete