Wednesday, June 2, 2010

AFTER ALMOST ONE YEAR!

Luqman Nul Hakim In The House!



Hey All,

Remember me???

hahaha..tak ingat pe..klu ingat pon saya ok je...

setelah hampir setahun tak menghupdate blog sendiri hari ni tiba2 plak saya jadi rajin...hahaha..bukan apa dh boring tahap krikital..btw,gambar baby comel kat atas tu adalah gambar 'adik' baru saya..hihihi..perasan muda la puleekk..sbnrnya,baby dlm gambar tu adalah anak sulung saya...amacam comel cm saya tak??hahaha..perasan punya mak...wlupon sy brutal tp saya ttp seorang ibu yg penyayang tau..hahaha..cm hampeh je ayat!nama budak kecil yg momel ni ialah Luqman Nul Hakim..nama ni saya n hubby yg bagi...sama2 bleh tersuka nama ni masa tgk satu rancangan agama kat tv...mungkin lepas ni saya akan menghupdate lagi blog ni dgn entry2 mengenai si Pau Goreng (gelaran manja utk anak saya)..dan ye saya tau ada org marah dgn gelaran ni..tapi ada aku kisah!hahaha..gurau je..ok kepada kawan2 kita lepak chill je kat sini!hahaha..i'm out!

Nota Kaki Ku : lepas ni ada entry lagi..entry ni rupanya dh lama tersimpan sbg draft dlm blog ni..hehehe..nti saya post yek! *kawan2 nti saya akan suka-suki je guna perkataan aku ke, i ke,saya ke,ayang ke(muahaha) dlm blog ni...mohon ampun dan maaf kepada DBP kerana saya merosak bahasa...aiyork!

No comments:

Post a Comment